Servicepartner

Servicepartner Laadnet

Als installateur kunt u zich registeren als Servicepartner van Laadnet, als deze registratie is voltooid heeft u een overzicht van de door u geplaatste laadstations welke in verbinding staan met het netwerk van Laadnet, op afstand kunt u storingen inzien, maar bijvoorbeeld ook de bezettingsgraad uitlezen zodat u uw klant kunt adviseren om bijvoorbeeld meer stations te plaatsen.

Wilt u als servicepartner op afstand inzicht en overzicht hebben over de laadstations welke in verbinding staan met het netwerk van Laadnet, dan kunt kiezen voor servicepartner level 1.

Servicepartner level 1 Inzicht en overzicht

U heeft inzicht in:

  • Energie verbruik
  • Status Laadstation
  • Storingen
  • Statistieken per laadlocatie
  • Diverse technische specificaties per laadpunt

Wilt u als servicepartner op afstand service verlenen door storingen op te lossen, dan kunt u kiezen voor servicepartner level 2.

Servicepartner level 2: Storingen verhelpen * training verplicht

U kunt op afstand service verlenen:

  • Stekker loskoppelen laadstation
  • Laadsessie stoppen
  • Resetten laadstation
  • Automatisch storingsmeldingen ontvangen (op verzoek wordt dit ingesteld door een medewerker van Laadnet)

Gaat u als servicepartner een stap verder in het service verlenen? Dat is mogelijk met de servicepartner level 3. * technische kennisniveau laadstation is verreist.

Servicepartner level 3: op afstand configureren * training verplicht

Op afstand kunt u:

  • Instellingen van het laadstation/besturingssysteem inzien en aanpassen

                                                                                                         servicepartner portaal.

Aanmelden als servicepartner

Vul het formulier in om je aan te melden als servicepartner.