Support en storingen

Ondanks alle kwalitatief hoogstaande systemen, vakkundige Laadnet-collega’s en professionele installateurs zit een foutje of een ongeluk in een klein hoekje. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Daarom vindt u hieronder een overzicht van onze contactgegevens.

algemeen

Wilt u meer informatie over ons platform en kunt u dit niet terugvinden op de website of heeft u een vraag in het algemeen?
Bel ons gerust op telefoonnummer 088-5008100 tijdens kantooruren (08:00 – 17:00 uur).

Heeft u een vraag buiten kantooruren of wilt u ons mailen? Dat kan natuurlijk ook: info@laadnet.nl.

Storing melden

Let op: voordat u contact opneemt, is het vrijwel altijd nodig om het Charger ID-nummer bij de hand te hebben. Dit vindt u veelal op een sticker aan de buitenzijde van het laadstation.

Is uw laadstation defect en kunt u geen laadsessies meer aanbieden? Neem dan contact op met de verantwoordelijke installateur. Deze kent u én de situatie het beste en kijkt via het platform met u mee naar de beste oplossing.

Heeft u een storing aan uw laadstation dat verbonden is met Laadnet en wilt u dit met ons bespreken? Bel dan met onze helpdesk tijdens kantooruren: 088-5008111 of stuur een mail naar info@laadnet.nl.

Heeft u een storing die niet kan wachten omdat bijvoorbeeld de kabel geblokkeerd is in het laadstation en de EV-rijder niet verder kan? Zorg er dan voor dat u het Charger ID-nummer bij de hand heeft en bel ons storingsnummer: 088-5008112.

Aanmelden

Wilt u klant worden bij Laadnet? Dan heeft u de Laadnet app nodig. Deze vindt u in de Google Play en App Store.

Meer informatie over Laadnet voor laadstation- eigenaren.

Heeft u een vraag over het aanmelden van een laadstation? Bel ons gerust op 088-5008123 tijdens kantooruren (08:00 – 17:00 uur).

Contact opnemen

* Verplicht

Aanmeldformulier

BTW-Nummer: Vul in alleen bij zakelijk gebruik. Dit is de opbouw van het btw-nummer
Betreft facturatie:

Bij Laadnet handteren wij een automatische incasso voor de facturatie, indien dit niet gewenst is kunt u dat aangeven.

Informatie laadtarief gastgebruik:

gastgebruik per kwh vanaf €0,10 tot €1,00

Stelt u uw laadstation open voor gasten, dan gaan wij voor u aan de slag om de laadtransactie te verhalen bij de verschillende laadpas-uitgevers. Wij zorgen dat voor al uw stations en voor alle transacties het verschuldigde bedrag eenmaal per maand wordt teruggestort op uw rekening. Voor elke laadtransactie waar wij voor u aan de slag gaan rekenen wij € 0,35. Dit bedrag kunt u eenvoudig via de instelbare tarieven in de app doorberekenen aan de gast-lader.

Wanneer het laadstation open staat voor gastgebruik, heeft u bij Laadnet de keuze uit een aantal laadtarieven.

Naar overzicht tarieven exclusief starttarief

Naar overzicht inclusief starttarief

Informatie servicepartner:

deze informatie hebben wij nodig mocht het laadstation een storing hebben dan is bekend welke installateur het laadstation heeft geïnstalleerd.