Neem contact met ons op
Heeft u na het lezen van alle informatie nog vragen? Of wilt u meer informatie ontvangen over Laadnet? Laat dan hieronder uw gegevens achter en wij nemen graag contact met u op.
Ondanks alle kwalitatief hoogstaande systemen, Laadnet-collega’s en professionele installateurs zit een foutje of een ongeluk in een klein hoekje. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Daarom vindt u hieronder een overzicht wanneer en hoe u het beste met ons in contact kunt komen:
Algemeen
Wilt u meer informatie over ons platform en kunt u dit niet terugvinden op de website of heeft u een vraag in het algemeen?
Bel ons gerust op telefoonnummer 088-5008100 tijdens kantooruren (08:00-17:00 uur).
Heeft u een vraag buiten kantooruren of wilt u ons mailen? Dat kan natuurlijk ook: info@laadnet.nl.
Aanmelden
Wilt u een laadstation aanmelden op ons platform? Dan heeft u de Laadnet app nodig. Deze vindt u in de Google play en App Store:
Heeft u een vraag over het aanmelden van een laadstation? Bel ons gerust op 088-5008123 tijdens kantooruren (08:00-17:00 uur).
Helpdesk
Bent u inmiddels gebruiker van Laadnet en heeft u bijvoorbeeld een vraag over de financiële afwikkeling, app of back-end? Bel ons gerust op telefoonnummer 088-5008111 tijdens kantooruren (08:00-17:00 uur).
Storingen
Heeft u een storing aan het laadstation die niet te herleiden is aan de elektrotechnische installatie en dient het probleem zo snel mogelijk te worden opgelost? Bel dan ons storingsnummer 088-5008112, ook bereikbaar buiten kantoortijden.
Let op: voordat u contact opneemt, is het vrijwel altijd nodig om het charger ID-nummer bij de hand te hebben. Dit vindt u veelal op een sticker aan de buitenzijde van het laadstation.
Heeft u na het lezen van alle informatie nog vragen? Of wilt u meer informatie ontvangen over Laadnet? Laat dan hieronder uw gegevens achter en wij nemen graag contact met u op.