Support en storing melden

Altijd opgeladen op pad

Ondanks alle kwalitatief hoogstaande systemen, Laadnet-collega’s en professionele installateurs zit een foutje of een ongeluk in een klein hoekje. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Daarom vindt u hieronder een overzicht wanneer en hoe u het beste met ons in contact kunt komen:

Algemeen

Wilt u meer informatie over ons platform en kunt u dit niet terugvinden op de website of heeft u een vraag in het algemeen?
Bel ons gerust op telefoonnummer 088-5008100 tijdens kantooruren (08:00-17:00 uur).

Heeft u een vraag buiten kantooruren of wilt u ons mailen? Dat kan natuurlijk ook: info@laadnet.nl.

Aanmelden

Wilt u een laadstation aanmelden op ons platform? Dan heeft u de Laadnet app nodig. Deze vindt u in de Google play en App Store:

Heeft u een vraag over het aanmelden van een laadstation? Bel ons gerust op 088-5008123 tijdens kantooruren (08:00-17:00 uur).

Helpdesk

Bent u inmiddels gebruiker van Laadnet en heeft u bijvoorbeeld een vraag over de financiële afwikkeling, app of back-end? Bel ons gerust op telefoonnummer 088-5008111 tijdens kantooruren (08:00-17:00 uur).

Storingen

Heeft u een storing aan het laadstation die niet te herleiden is aan de elektrotechnische installatie en dient het probleem zo snel mogelijk te worden opgelost? Bel dan ons storingsnummer 088-5008112, ook bereikbaar buiten kantoortijden.

Storing melden

Let op: voordat u contact opneemt, is het vrijwel altijd nodig om het charger ID-nummer bij de hand te hebben. Dit vindt u veelal op een sticker aan de buitenzijde van het laadstation.

  • Is uw laadstation defect en kunt u geen laadsessies meer aanbieden? Neem dan contact op met de verantwoordelijke installateur. Deze kent u én de situatie het beste en kijkt via het platform met u mee voor de beste oplossing.
  • Heeft u een storing aan uw laadstation dat verbonden is met Laadnet en wilt u dit met ons bespreken? Bel dan met onze helpdesk tijdens kantooruren: 088-5008111 of stuur een mail naar info@laadnet.nl
  • Heeft u een storing die niet kan wachten omdat bijvoorbeeld de kabel geblokkeerd is in het laadstation en de EV-rijder niet verder kan? Zorg er dan voor dat u het charger ID-nummer bij de hand heeft en bel ons storingsnummer: 088-5008112

Uw voordelen

  • Overzicht

    In één eenvoudige app inzicht in al uw laadstations

  • In contact

    Rechtstreeks in contact met uw installateur

  • Betrouwbaar

    Een betrouwbaar en stabiel platform met 99,8% uptime

  • Financieel

    Wij regelen de financiële afwikkeling

Neem contact met ons op

Heeft u na het lezen van alle informatie nog vragen? Of wilt u meer informatie ontvangen over Laadnet? Laat dan hieronder uw gegevens achter en wij nemen graag contact met u op.